IK HUUR

Onderhoud centrale verwarming

De ketel van de centrale verwarming moet om de twee jaar nagekeken worden. Dat is verplicht.

Wij sloten een onderhoudscontract af met Cofely. Zo kunnen we de kosten voor jou lager houden.

Wat betekent dat voor jou?

  • Cofely spreekt om de twee jaar met jou af om de ketel na te kijken. Je krijgt een brief van hen. Kan die afspraak niet voor jou? Verwittig Cofely.
  • Je betaalt ieder jaar een bijdrage voor dit onderhoud. Ook in het jaar dat Cofely geen controle doet. Die bijdrage zit in je huurlasten.
  • Bel bij problemen met je verwarming of warm water naar Cofely, op het nummer 03/309.44.49.
  • Je vindt het telefoonnummer op je ketel van de centrale verwarming.

Let op:
Vraagt een maatschappij je om een onderhoudscontract af te sluiten? Of om een slimme thermostaat te plaatsen?

Ga daar niet op in. Waarom niet?

  • Je hébt al een onderhoudscontract met Cofely. Dubbel betalen is te gek.
  • Voor een slimme thermostaat moet je je woning aanpassen. Dat mag niet.
  • Op het einde van je huurovereenkomst moet je de huidige thermostaat terug plaatsen. De kosten hiervoor zijn voor jou. Is er schade? Ook die kosten zijn voor jou. Dat willen we vermijden.
  • De volgende huurder wordt verplicht om de overeenkomst voor een slimme thermostaat over te nemen. Ook dat willen we vermijden.
  • Is je slimme thermostaat kapot? De vervanging ervan is duurder dan de vervanging van een gewone thermostaat.

Klasseer je attesten van het onderhoud van je ketel, of werken aan je ketel, na deze bladzijde.

Adres

CVBA Lierse Maatschappij
voor de Huisvesting

Abtsherbergstraat 10 bus 19
2500 Lier

Ondernemingsnummer
0404 033 605

Openingsuren

Balie
Maandag: 10u – 12u
Op afspraak:
Dinsdag: 10u – 12u
Dinsdag: 16u – 18u
Woensdag: 10u – 12u
Donderdag: 10u – 12u

Contact

Telefonisch bereikbaar

Elke werkdag
9u – 12u30

Dinsdagavond
16u – 18u

Dringend probleem melden?
info@lmhlier.be
herstellingen@lmhlier.be