CONTACT

Aanvraag herstelling op eigen kosten

Velden met een * zijn verplicht in te vullen.

    Ik begrijp dat de kosten voor deze herstelling volledig voor mij zijn.*

    Je meldt een herstelling, wat dan?

    1. De LMH beslist op basis van de wet wie verantwoordelijk is voor de herstelling.
    2. Als jij verantwoordelijk bent, moet je de herstelling zelf uitvoeren. We laten je
      dat dan weten. Wil je toch dat wij bij je langskomen?

      • Andere herstellingen hebben voorrang.
      • De kosten voor deze herstelling zijn voor jou. We rekenen je 35 euro per werkuur, per medewerker, aan.
      • Heb je nog schulden bij de LMH? Dan komen we deze herstelling niet doen.
    3. Als de LMH verantwoordelijk is, maken wij een werkbon op en komen onze medewerkers bij je langs.
    4. Wat is een werkbon? Waarom maken wij een werkbon?
      • Met een werkbon krijgen Dany en Chris de opdracht om bij jou langs te gaan voor een herstelling.
      • Als Dany en Chris bij jou langs komen voor een herstelling, brengen zij de werkbon mee. Na de herstelling vullen ze de bon in.
      • Hoeveel tijd hadden zij nodig? Welk materiaal gebruikten zij? Wanneer zijn zij bij jou langs geweest? Zijn de kosten voor jou of voor de LMH? Dat schrijven zij allemaal op de bon.
      • Kijk de bon goed na en teken die. Je krijgt onmiddellijk een kopie van de bon. Klasseer je kopie in deze kaft. Dany en Chris bezorgen de originele bon op ons kantoor.
      • Elly, onze medewerker technische dienst, kijkt de werkbon na. Is het probleem opgelost of niet? Voor wie zijn de kosten?
      • Moet jij de kosten betalen? Onze boekhouding stuurt jou een factuur. Betaal die met een overschrijving.
      • Moet een externe firma het probleem oplossen? Elly maakt een werkbon op voor die firma. Ook zij brengen de werkbon mee als ze bij jou langs komen en vullen die in.
      • Kijk de bon goed na en teken die. Je krijgt onmiddellijk een kopie van de bon. Klasseer je kopie in deze kaft. De firma bezorgt ons de originele bon.
      • Elly kijkt de werkbon na. Is het probleem opgelost of niet? Voor wie zijn de kosten?
      • Zijn de kosten voor de herstelling voor jou? Onze boekhouding stuurt jou een factuur. Betaal die via een overschrijving.
      • Zijn de kosten hoog en wil je die in schijven aan ons afbetalen? Dat kan. Laat ons dat weten. Onze boekhouder stelt met jou een afbetalingsplan op.

    Adres

    CVBA Lierse Maatschappij
    voor de Huisvesting

    Abtsherbergstraat 10 bus 19
    2500 Lier

    Ondernemingsnummer
    0404 033 605

    Openingsuren

    Balie
    Maandag: 10u – 12u
    Op afspraak:
    Dinsdag: 10u – 12u
    Dinsdag: 16u – 18u
    Woensdag: 10u – 12u
    Donderdag: 10u – 12u

    Contact

    Telefonisch bereikbaar

    Elke werkdag
    9u – 12u30

    Dinsdagavond
    16u – 18u

    Dringend probleem melden?
    info@lmhlier.be
    herstellingen@lmhlier.be