Is er iets stuk in of rond je woning? Wil je weten of jij dat zelf moet herstellen, of dat Woonstroom BV verantwoordelijk is?
Lees ‘ZieZo!’, handig boekje voor huurders. In dit boekje vind je wat je zelf moet doen of wat wij voor jou doen.
Weet je zeker dat Woonstroom BV verantwoordelijk is voor de herstelling?
Vraag hier de herstelling aan.
Is Woonstroom BV niet verantwoordelijk voor de herstelling, maar wil je toch dat wij bij je langskomen?
Let op:
- De kosten voor die herstelling zijn voor jou.
- Het kan langer duren voor we bij je langskomen. Andere herstellingen gaan voor.
- Heb je nog schulden bij Woonstroom BV? Dan voeren we geen herstellingen bij je uit.
- We rekenen 35 euro per uur, per medewerker aan.
Vraag hier de herstelling aan.
Als er buiten de kantooruren (’s avonds of in het weekend) een zeer dringende herstelling nodig is in jouw woning, dan kan je de aannemer contacteren die hiervoor actief is in jouw gemeente. Met een zeer dringende herstelling bedoelen we o.a. een leidingbreuk (gas- of water), algemene elektriciteitspanne, een panne van het verwarmingstoestel bij extreme koude, extreme daklekken bij storm…
LOODGIETERIJ
IMVERSA NV – tel: 03 500 50 00 |
Alle gemeentes |
ELEKTRICIEN
ELC – tel: 0473 33 34 30 |
Alle gemeentes |
FIRMA VOOR DE LIFTEN
OTIS – tel: 0800 124 24 |
Alle gemeentes |
COLLECTIEVE VERWARMING
VINCI – tel: 03 304 70 55 |
Alle gemeentes |
DAKWERKEN
ZDP – tel: 0492 29 77 92 |
Alle gemeentes |