CONTACT

Aanvraag herstelling

Velden met een * zijn verplicht in te vullen.

    Je meldt een herstelling, wat dan?

    1. Woonstroom BV beslist op basis van de wet wie verantwoordelijk is voor de herstelling.
    2. Als jij verantwoordelijk bent, moet je de herstelling zelf uitvoeren. We laten je
      dat dan weten. Wil je toch dat wij bij je langskomen?

      • Andere herstellingen hebben voorrang.
      • De kosten voor deze herstelling zijn voor jou. We rekenen je 35 euro per werkuur, per medewerker, aan.
      • Heb je nog schulden bij de Woonstroom? Dan komen we deze herstelling niet doen.
    3. Als Woonstroom BV verantwoordelijk is, maken wij een werkbon op en komen onze medewerkers bij je langs.
    4. Wat is een werkbon? Waarom maken wij een werkbon?
      • Met een werkbon krijgen Dany en Chris de opdracht om bij jou langs te gaan voor een herstelling.
      • Als Dany en Chris bij jou langs komen voor een herstelling, brengen zij de werkbon mee. Na de herstelling vullen ze de bon in.
      • Hoeveel tijd hadden zij nodig? Welk materiaal gebruikten zij? Wanneer zijn zij bij jou langs geweest? Zijn de kosten voor jou of voor Woonstroom? Dat schrijven zij allemaal op de bon.
      • Kijk de bon goed na en teken die. Je krijgt onmiddellijk een kopie van de bon. Klasseer je kopie in deze kaft. Dany en Chris bezorgen de originele bon op ons kantoor.
      • Elly, onze medewerker technische dienst, kijkt de werkbon na. Is het probleem opgelost of niet? Voor wie zijn de kosten?
      • Moet jij de kosten betalen? Onze boekhouding stuurt jou een factuur. Betaal die met een overschrijving.
      • Moet een externe firma het probleem oplossen? Elly maakt een werkbon op voor die firma. Ook zij brengen de werkbon mee als ze bij jou langs komen en vullen die in.
      • Kijk de bon goed na en teken die. Je krijgt onmiddellijk een kopie van de bon. Klasseer je kopie in deze kaft. De firma bezorgt ons de originele bon.
      • Elly kijkt de werkbon na. Is het probleem opgelost of niet? Voor wie zijn de kosten?
      • Zijn de kosten voor de herstelling voor jou? Onze boekhouding stuurt jou een factuur. Betaal die via een overschrijving.
      • Zijn de kosten hoog en wil je die in schijven aan ons afbetalen? Dat kan. Laat ons dat weten. Onze boekhouder stelt met jou een afbetalingsplan op.
    Detail aanvraag herstelling ten laste van
    Ga naar de inhoud